tisdag 8 september 2009

blue lips.

Nu är min studieplan och mitt schema klart så det är NAJS! I helgen är det kulturnatten och det är NAJS! Idag var jag och fikade i flera timmar med Fredrika och det var NAJS! Och Anna såg Messi idag och det var också NAJS!

Har haft min första lektion webbdesign! Det var riktigt riktigt roligt och det känns som ett ämne som passar mig perfekt. Sen att läraren är störtskön gör ju inte saken sämre.

Idag har jag köpt ett par stentvättade jeans och provat höstskor. Jag vill köpa massamassa höstkläder NU. Myyys!

Just det, idag har jag suttit i flera timmar och kollat på resor. Det spelar ingen roll var, men någonstans vill jag åka i höst. Står nog mellan Frankrike, Berlin eller Dublin, ska försöka hitta något riktigt, riktigt billigt och sen boka Ryanair-biljetter, det skulle vara NAJS! Annars tänkte vi kanske åka ner till våra fransyskor och bo där ett tag. Men Dublin skulle jag vilja åka till, fatta vad kuuul! Jag borde verkligen hitta ett jobb.

Nu blir det sängen och så ska jag läsa ett kapitel i franskaboken. Förresten håller jag på att bli sjuk, välkommen svininfluensan, du är väntad!

Inga kommentarer: