lördag 5 september 2009

twilight.

Äntligen helg! Slutade 16.15 idag efter en helt ok skoldag. Hade musik sista lektionen, så det blir en härlig start på helgen eller ett härligt avslut på veckan beroende på hur man ser det. Hur som helst, efter middagen promenerade jag över till Sigrid och vi tittade på Twilight, och jag frågar mig själv varförvarförvarför jag inte har sett den tidigare?!? Den var hur bra som helst, verkligen en av de bättre filmer jag sett den senaste tiden. Robert Pattinson mmmm....

Imorgon ska jag vara hundvakt och plugga. Kanske nåt mer, vi får se, men jag borde ta det lugnt, har fått jätteont i halsen =/ Nästa lördag är det Kulturnatten! Ett trevligt happening i Uppsala, så det ser jag fram emot!

Snicknamn HAHA.

I torsdags hade jag min första danslektion för den här terminen, och det blev jättekul trots att jag var väldigt otaggad innan. Nu ska jag hoppa i säng.

Family values - Johnossi

Inga kommentarer: