söndag 22 juni 2008

imorgon fyller min mamma år

Jag sitter och äter malaco truly juicy, det är mums! Ingenting händer, jag har sovit hela dagen.
Stockholm imorgon, stockholm på tisdag (ska gå på allsångs-premiär för första gången) Värmland på torsdag. Sen om två veckor exakt åker jag till Frankrike.

Jag vill tillbaka till Sigtuna och till alla underbara människor. Önskar att jag kunde få uppleva lägret en gång till. Det var bäst. Midsommar var bäst.

Jag har kommit på att jag har en sjukdom som kanske heter beroende-av-musik-syndromet. Så är det iallafall, det är helt sant. Innan jag åker måste jag proppa min iPod full med musik så att den nästan spricker. Ikväll är det Italien - Spanien, det ska jag nog se, om jag orkar. Imorgon kommer min bror hem, han har varit i Tyskland med kören. Jag fick ett sms av honom där han sa att han hade köpt fem kilo godis. Jag hoppas för hans skull att jag får smaka.

Nu ska jag bädda sängen fast det vill jag verkligen inte. Ska kanske ta och fixa med alla bilder jag tog i helgen istället, det är lite roligare. Och eftersom jag ändå ska sova om några timmar så spelar det väl ändå ingen roll om sängen är bäddad eller inte. Så nu ska jag göra ett kollage i microsoft picture it! Imorgon ska jag shoppa det sista jag behöver innan Frankrike, det ska bli kul. Förresten så har jag kommit på att jag vill åka till Storsjöyran.

Inga kommentarer: