måndag 16 juni 2008

åska!

Godmorgon!
Sorry om det är dålig uppdatering, just nu njuter jag av att bara ha ledigt och alltså så sover jag halva dagarna. Måste försöka ändra på det, men det är ju så extremt svårt om man är så morgontrött/kvällspigg som jag är.

I lördags förlorade vi fotbollen, det var väldigt synd. Men jag tror vi vinner på onsdag, för då ska jag kolla på matchen med Anna och när vi kollar tillsammans så går det nog jättebra för Sverige. Igår träffade jag Fredrika och vi kollade på två filmer, åt massa godis, kladdkaka och glass. Mums, haha! Filmerna vi såg hette "Good Luck Chuck" och "Little Miss Sunshine". De var lite speciella båda två, men de funkade absolut. Det var typiska komedier som man inte behöver anstränga sig när man ser.

Idag ska jag träffa Fredrika nummer två, vi ska fika och gå på bio tror jag. Senare i veckan så ska jag till Stockholm och sen på midsommarafton till Sigtuna. Någonstans emellan ska jag även klämma in ett besök hos fransmännen som är i Sverige just nu. Min lillebror har åkt till Tyskland på körturné så den här veckan blir jag ensam med mam och pap, men det är bara trevligt. Och om tre veckor åker jag till Frankrike, herregud det är ju s n a r t! Aaaaaaah vad nervös jag börjar bli och hoppas jag får min familj den här veckan.

Nej, nu ska jag äta frukost. Ha en bra dag!
/Cecilia

Inga kommentarer: