tisdag 10 juni 2008

vi är svenska fans allihopa

Oj oj oj, nu var det längesen jag skrev. Har inte haft tid helt enkelt, vädret har varit underbart och jag har varit ute hela tiden och sen har jag haft annat att göra så bloggen hamnade helt enkelt lite åt sidan. Vad har hänt sen jag sist skrev då? Jaa, jag har haft dansföreställning, så kul! Annars har jag bara legat på balkongen och solat och druckit milkshakes... och nu kollar jag på fotbolls-EM varje dag för att det är så roligt, haha. Jag känner mig som en riktig fotbollsnörd...

Imorgon får jag sommarlov och det känns verkligen konstigt. Konstigt, men härligt. Det här året har gått så otroligt snabbt, nästan läskigt snabbt. Det känns som jag inte har gjort någonting fastän jag har gjort massor med saker...

Nej, förvänta er inga inlägg nu i sommar, jag kommer vara borta mycket och utan dator, men fram till juli ska jag nog hinna skriva lite. Och ikväll hoppas jag att alla stannar inne framför tvn, ingen vill väl missa Sverige - Grekland? Nej, jag tänkte väl det.

Ha en trevlig fotbollskväll allihopa!

Inga kommentarer: