fredag 22 augusti 2008

redan helg.


Hey people! The sun is back!

Igår började jag skolan igen och det var faktiskt helt okej. Efter ett snabbt upprop i aulan fick vi gå klassvis tilll olika klassrum för samling och andra saker. Min klass fick en ny klassföreståndare, vår franskalärare. Vi fick också tre nya tjejer i klassen, jätteroligt! Schemat är okej, slutar betydligt senare än förra terminen, men annars är det bra. En del nya lärare har vi fått också. De lektioner vi hade igår var matte B, franska steg 5, samhällskunskap B och engelska B. Idag hade jag rättskunskap (mitt individuella val), historia A och svenska B. Idrotten blev inställd av någon anledning så vi fick sluta mycket tidigare och det tackar jag för! Efter skolan gick jag och Astrid en sväng på stan och senare hamnade vi på Wayne's för en latte, såklart!


Imorgon ska jag nästan helt säkert till Stadsparken på kvällen med några i klassen. Annars får jag se vad som händer, har en läxa att göra men annars är det chill :)

bild från i somras.

Inga kommentarer: