onsdag 20 augusti 2008

sista dagen på sommarlovet.


Yes, det är sant, imorgon är det skola som gäller. Just nu känner jag mig inte alls pepp på att börja, även om det ska bli jätteroligt att träffa alla människor man inte har sett på hela sommaren. Jag hoppas verkligen att vårt schema blir okej och att de nya lärarna blir bra. Så imorgon klockan 8.30 gäller det!


Idag har jag varit en stund på stan för att fixa min klocka som jag köpte i Frankrike. Jag gick in på Monki och kollade lite och hittade då ett enkelt vitt linne. Sen när jag går ut så träffar jag Matilda, Kim och Ida och senare även Julia och Sonya, det var så himla roligt att träffa alla efter sommaren. Precis när de skulle gå vidare till Stadsparken ringde Lydia och jag mötte upp henne på stan och sen gick vi hem till mig och bara pratade om allt möjligt.


Och just det, igår var jag nere på stan för att träffa Anna och Astrid. Vi fikade och pratade igenom sommaren, alla vi 3 hade varit på språkresor och Anna var på samma ställe som jag var på fast perioden innan. det häftigaste var att vi hamnade i samma familj. Igår kom även mina foton som jag hade beställt från Fujidirekt på Internet, det var de bästa Frankrikebilderna som jag valde ut för framkallning, så nu sitter några uppe på min vägg! Måste bara säga att jag väntar som bara den på att Julia ska skicka alla sina bilder från resan, hon har hur många roliga som helst!

jag kan inte säga annat än att jag saknar det <3

En sak till! Jag vill gå på Coldplay-konserten i september, måste hitta biljetter!

Viva la Vida - Coldplay

Inga kommentarer: