lördag 23 augusti 2008

summer'08

Resan Gissa tre gånger! Kan det kanske vara Frankrike?!
Upplevelsen Allt som hände i Frankrike
Skrattet Hm, många! Kanske när vi försökte lära några fransmän att prata svenska, då skrattade jag! Eller kundvagnen vi hittade, den kvällen skrattade jag extremt mycket!
Överraskningen Att Frankrike blev hundramiljoner gånger bättre än jag trodde
Värmen Solen i Frankrike måste jag säga
Vädret Frankrikevädret såklart, det var det bästa! I Sverige var det ju bara regn när jag var hemma...
Bilden Alla ca 900 bilder jag tog i Frankrike, eller de som jag och Anna tog ute på landet tillsammans.
Hobbyn Sola? Bada? Fota? Skratta? Ja, allt måste det bli.
Köpet Kläder, massa olika kläder. och min bikini, den använde jag varje dag i tre veckor.
Kvällen 12 juli, 14 juli, 15 juli, 17 juli, 19 juli, 22 juli och 25 juli
Landet Behöver jag ens säga det?
Nyheten Massa ny underbar musik <3
Händelsen Omöjligt att välja en, men absolut något från Frankrike
Saknaden När jag var i Frankrike saknade jag alla där hemma, när jag kom hem från Frankrike saknade jag alla från resan och det gör jag fortfarande...
Sommaren Jag säger bara en sak, no stress! Sommaren 2008 var mer än bäst!


Inga kommentarer: