måndag 24 november 2008

snowflakes.


Herregud vad det snöar, det slutar ju aldrig. Men jag ska inte klaga. Skoldagen var bara bra, DNA-labb och franskalektion där vi fikade och kollade på nån musikal. Sen hann vi med snöbollskrig plus fotografering ute i snön, fick några roliga bilder iallafall. När jag kom hem var jag genomblöt, det såg ut som att jag hade duschat. Så nu tänkte jag dricka te, tända ljus och kanske plugga lite. Igår var Anna här, det var som vanligt superroligt. När hon skulle åka hem med bussen in till stationen igår kväll var det en skitsur och otrevlig busschaufför som inte lät henne åka för att hennes betal-sms inte kom på en gång. Det ska ju komma direkt efter att man skickat men just igår var det någon fördröjning som gjorde att smset kom lite senare och då hann bussen åka. Fy vad sura vi blev, Anna missade ju sitt tåg dessutom.

Inga kommentarer: