söndag 2 november 2008

i'm bored.

Det här suger. Vaknade alldeles för sent och det är redan mörkt ute. Nu skulle jag lika gärna kunna gå och lägga mig igen men jag MÅSTE plugga. Måste måste måste måste måste.... Och imorgon börjar skolan. Jag orkar inte, jag vill inte. Var tog mitt lov vägen? Det bara försvann och nu sitter jag här med miljoner läxor och prov som jag borde kunna vid det här laget. Nej söndagar är aldrig roliga, och verkligen inte den här söndagen. Igår hade jag däremot jättetrevligt. Jag och Matilda var hemma hos Emelie och tittade på tre skräckfilmer. Så lite halloween-feeling fick jag allt. Vi såg The Eye, Children of the corn och When a stranger calls. Jag kom hem först strax före tre så jag är rätt trött nu. Blev lite arg på mig själv att jag somnade om och sov lite väl för länge, men nu kan jag ändå inte göra något åt det. Jag antar att jag behövde lite sömn. Imorgon är det skola 12.35 och kanske ska jag och Emelie simma innan. Vi får se. Nu ska jag iallafall göra matte. Och förlåt för ett väldigt deprimerande inlägg. Puss!

Inga kommentarer: