fredag 31 oktober 2008

ensam hemma.

Höstlovet rullar på och snart är det slut. Oj oj oj, imorgon blir det till att plugga som en dåre. Men snart är det jul igen, underbart! Det är min favorit alla kategorier. Och idag kom första snön, inte för att den stannade kvar på marken, men ändå. Det är alltid något speciellt med den första snön, så härlig känsla. Ikväll har Lydia varit här. Först jobbade vi i knappt en timme, vi gjorde klart det vi inte hann med sist. Sen gick vi till RC och fikade och pluggade lite. Sen gick vi hem till mig i det fruktansvärt hemska vädret, usch, det var inte roligt. Jag frös som en... ja jag vet inte vad. Kallt var det iallafall. Nu sitter jag här, borde städa mitt rum som för tillfället...ehm...inte ser så bra ut. Tänkte kolla sista delen av Idol också innan jag lägger mig.

Ha en trevlig helg!

Inga kommentarer: