onsdag 29 oktober 2008

dimmigt värre.

Imorse när jag skulle cykla till jobbet var det svinkallt ute, kändes precis som om det var vinter ute. Usch, inte roligt. Och som pricken över i:et var det dimma också. Okej, det är rätt mysigt ibland med dimma, särskilt nu i Halloween-tider. Men det var inte jättemysigt i morse när jag trampade fram på cykeln och huttrade som en åsna, haha. "Jobbet" var något som Lydias pappa hade fixat åt oss, vi skulle packa upp och sortera böcker i olika bokhyllor. Det gick bra, måste komma dit och göra klart det en annan dag bara. Imorgon ska jag till Sthlm för att träffa några från språkresan i somras, ska bli asroligt :) I Frankrike köpte jag två skivor av The Killers, Sawdust och Hot Fuss, svinbra båda två. Lyssna lyssna lyssna!

Nu ska jag nörda mig framför youtube, haha. Puss!

Inga kommentarer: