måndag 6 oktober 2008

in my place.

Älskar vädret som var idag, soligt och höstigt, massa löv på marken, blå himmel, lite kyligt, ah! Skola idag, as usual, halvroligt... Vi fick papper från våra correspondanter i Frankrike där de hade skrivit om sig själva och skickat med foto. Jag kommer bo på landet i ett hus, tjejen jag ska bo hos har tre bröder och hon dansar och gillar Desperate Housewives. Några likheter iallafall! Vi åker ju om 8 dagar, det är ju nothing, shiet börjar bli lite smått nervös måste jag säga.

En lite rolig sak som hände idag var på rättskunskapen, haha. Helt plötsligt under lärarens genomgång sattes tv:n på, bara sådär. Ingen tryckte på nån knapp eller gjorde nåt sånt, den stod på stand by. Haha alla i klassen började skratta. Det var väl dagen händelse kanske.

Förresten så är mitt rum väldigt städat och fint, så jag är glad!

Den här veckan är helt okej, lagon mycket läxor och sånt. Men jag längtar till helgen!
Nej nu ska jag äta middag, pusshej!

Inga kommentarer: