tisdag 14 oktober 2008

FRANKRIKE IMORGON!!

Jag kan fortfarande inte fatta att det är imorgon vi åker! Jag kommer ihåg att när jag valde gymnasieprogram sa lärarna att "i tvåan åker vi på utbytesresa". Jaha, tänkte jag, det är väääldigt långt fram, då kommer jag säkert vara jättebra på franska. Men nej nej nej, här sitter jag nu, måste packa, fixa, tvätta, äta och kolla på Desperate Housewives och kan inte alls prata nån bra franska. Well, vi får se hur det går.

Hur som helst så ska det bli askul, bara grejen att komma bort från skolan ett tag och slippa lite lektioner (...för att den komma tillbaka då det väntas 2-3 prov varje vecka i typ 3-4 veckor, toppen!) och bara få umgås med alla härliga människor i CF2A + B. Jag är taggad.

Jag har fyllt iPoden med massa härlig ny musik, bland annat The Kooks, Tiger Lou och The Strokes, blir nice att ha nåt att lyssna på.

Vi hörs om en vecka! Take care! Jag kommer tillbaka med massor att berätta och massa foton att visa. Imorgon är det samling 10.00 på Arlanda som gäller, för att senare tillbringa tre timmar på flygplatsen i München...

Puss =)

Inga kommentarer: