söndag 5 oktober 2008

my weekend!

I fredags träffade jag Emelie, Rakel och Tove på Reginateatern för att gå på Ordsprak, en poesi och musikgrej som höll på jättelänge, det blev väldigt försenat. Emil Jensen var där också, första gången jag hörde honom riktigt ordentligt och han var very good!

I lördags var jag in da hufvudstad with my pears (haha snyggt jag skriver då...eller inte). Jag shoppade massa fina saker (!!!!!) och sen åt vi supergod mat på en jättemysig restaurang och sen avslutades dagen med ett besök hos min grand-mère.

Och idag har jag STÄDAT! Jag känner mig jätteduktig haha, mitt rum var katastrof och då menar jag verkligen k-a-t-a-s-t-r-o-f! Jag sov till och med i min brorsas rum för att det var så stökigt... Tänkte ta kort på hur det såg ut men jag glömde bort, lika bra var väl det kanske. Men nu så är det finfint igen, alltså nu ser jag skrivbordet, det gjorde jag inte innan och nu kan jag gå igenom rummet utan att trampa på kläder, böcker, mobilladdare, cd-skivor, papper, damm och massa annat skit. Jag tog också en låååång och härlig dusch och sen tog jag på mig mitt body butter mandarin som luktar underbart gott. Så nu går jag runt och luktar mandarin hihi! Just det, jag fick mejl från min correspondante francaise idag, Carole heter hon. Hon verkar väldigt trevlig, ska försöka svara henne nån dag ni i veckan om det går haha. Hon kanske inte fattar vad jag skriver. Hon addade mig på msn också så jag hoppas hon loggar in nån dag! Det var väl allt för nu, ska räkna matte och äta äppelkaka ikväll mumsimumsi! Skola 10.15 imorgon, gah, otaggad som vanligt, särskilt då vi har nk-lab...
Pusshej, ha en trevlig söndagkväll!

Inga kommentarer: