fredag 3 oktober 2008

thank god it's friday!

Friiiiidaaaay everybody!

Idag var det en rätt seg dag i skolan, hände nada. På idrotten började vi på vår fördjupningsuppgift som vi ska hålla på med i sju veckor, orka. Men efersom det är tråkigt att skriva om skolan och ingen tycker om att läsa om skolan så ska jag inte skriva om skolan helt enkelt, haha!














Som ni ser har jag gjort om designen på bloggen a bit, så nu är det lite mer höststämning även här. Jag gillar hösten faktiskt, när man får ta på sig massa olika kläder, vantar, mössa och halsduk och sätta sig på något café och dricka en stor kopp te och sen när det är helt mörkt ute och man kan sitta inne och mysa med musik och god mat! Mysfaktor hög!

Ikväll får jag se vad som händer, ut ska jag iallafall, det har jag bestämt med några i klassen. Imorgon blir det nog en dag i Sthlm, tänkte inhandla en ny jacka och den där väskan som jag blev förälskad i senast jag var där. Ska också försöka hitta lite andra höstkläder, någon stor, mysig halsduk skulle inte sitta fel!

Inga kommentarer: