söndag 1 februari 2009

bones.

Söndag igen. Alltid lika tråkiga. Eller jag har haft det kul idag, det är bara det att just nu känns det som om jag verkligen MÅSTE plugga. Och det vill jag inte. Mamma har bakat bullar idag, hihi. Och vi ska äta lasagne till middag, mums! Idag har jag varit ute och fotat med Sabina, läxa i fotografisk bild. Det gick inte bra kan jag konstatera och det betyder att jag måste ut på håltimmen imorgon och fota, suck. Sen kom Caroline och Sigrid över till mig en stund, jag fick fina födelsedagspresenter! En badbomb och ett halsband. Imorgon börjar jag 8.30, det är inte okej. Varannan måndag har jag sovmorgon till 12.35, men tyvärr inte imorgon. Vad händer i veckan då? Jo, "the big thing" är väl att vi ska till Järvsö på fredag, annars är det samprov, engelskadiagnos, dans, plugg... ja en helt okej vecka! Men som vanligt händer säkert en hel del mer.

Tänkte lägga upp lite bilder från sommaren typ. Åh igår satt jag och pratade med Anna i hundra år på msn, vi har nyligen upptäckt den fantastiska webcamen haha! Och nu är det februari :)


Den här bilden tog kära Anna på mig i somras, ute vid Waldemarsudde i Sthlm

Inga kommentarer: