fredag 20 februari 2009

i stockholm.

Idag har jag varit väldigt seg hela dagen, fram till ungefär klockan två då jag bestämde mig för att spontanåka till Anna i Sthlm. Egentligen skulle jag ha kommit imorgon men med lite ändrade planer åkte jag idag istället. Så nu är jag här, borde kanske börja tänka på att lägga mig, men det är inte riktigt min grej tror jag haha... Hur som helst så är det helt alldeles otroligt skönt med sportlov just nu! Kunde inte ha kommit vid ett bättre tillfälle. På måndag blir det skola igen, men jag tycker faktiskt att det ska bli mer än okej! Och på tisdag får vi återbesök från den franska klassen vi var och hälsade på i höstas, det ska bli riktigt roligt, även om det säkert blir lite jobbigt att ha en boende hemma hos mig hela veckan. Men jag ska inte klaga, de var faktiskt riktigt sköna allihopa!

Igår var jag också helt seg och gjorde verkligen ingenting på hela dagen. Jag satt vid datorn och åt. Inget mer överhuvudtaget. Egentligen hatar jag sådana dagar då man verkligen inte gör ett skit, men ändå så inträffar de tyvärr lite för ofta... Jag kollade på en av mina typ sju filmer från Moskva, köpta för 25 kr/styck på en marknad, inte alls piratkopierade hrm hrm.... Sweeney Todd blev det igår, en härligt blodig film haha.

Nu vill Anna att jag ska stänga av datorn, så då gör jag väl det haha. Puss godnatt, jag längtar till lördag <3

Inga kommentarer: