tisdag 3 februari 2009

tjusdeej baby!

Jaha, vad händer här då? Inte mucho, har iaf försökt plugga lite sam men det går som ni märker inte så bra haha. I morse hann jag inte äta frukost, fast jag var uppe i god tid, hmm... Det resulterade i att jag var hungrig i stort sett hela dagen, lunchen var inte så najs. Min räddning blev min lilla godispåse i skåpet...



Slutade fem (inte okej) och sen dess har jag varit hemma, mestadels instängd på mitt rum. Nyss insåg jag vilken enorm hög med disk som stod på mitt skrivbord bredvid datorn haha.
Jag har en vana att alltid släpa in muggar och tallrikar på mitt rum och sen orkar jag aldrig bära ut allt till köket igen förrän det har samlats ett litet berg haha. Okej, det där var inte ens intressant.


Jag har nog inget vettigt att komma med just nu tror jag. Så nu får det räcka. Bjuder på två bilder från i somras. Shit vad jag vill ha sommar right here right now, fatta härligt!!




Inga kommentarer: