torsdag 16 april 2009

damn it!

Hade matteprov idag. Gick åt helvete. Så då vet ni det, inget mer snack om den saken. Ikväll blir det musikal (!!) och lite plugg och godisätande som hela den här veckan har bestått av. Jag fick sjukt mycket gott i mina påskägg så min kost den senaste veckan har inte varit på topp. Skolan är jobbig, men det funkar. Snart helg, och nästa fredag sticker jag till Gbg, ska bli så himla skönt att komma bort lite.
Vad händer annars då? Mjoo jag vet inte. Jag som trodde jag skulle ha massor att skriva om nu när jag inte skrivit på ett tag, men icke icke... Jo lyssna på Fuck forever med Babyshambles! Nu borde jag gå och äta något, så hungrig som jag är och sen måste jag pluggapluggaplugga. Idag skulle jag egentligen ha slutat 16.35, men tack vare att läraren är sjuk så fick jag sluta 13.00 istället. Det kompenserade upp deppen efter matten litegrann. Och imorgon slutar vi också klockan ett eftersom idrotten är inställd.

Jag vill fota! Och vara ute i solen och äta glass! Och resa... Okej det är inte långt kvar nu tills mitt sommarlov börjar, men ändå känns allt så segt. En vecka till Göteborg, sen Valborg, sen typ två veckor till långhelg, sen två veckor till Kampen och studenten och sen en vecka till skolavslutningen. Herregud att det går så fort. Det finns ju massor jag vill hinna göra...speciellt en sak...
Lägger upp lite bilder som togs nu under påskhelgen...
17 - Kings of Leon


Inga kommentarer: