fredag 17 april 2009

sthlm calling.

Härlig dag idag!! Skola med två lektioner, chill, sen sola på balkongen och prata med Anna och nu om en timme sticker jag till huvudstaden för att tillbringa kvällen med Olivia. Pappa är och köper sushi till middag, mums! Imorgon är det lördag, kanske att Anna kommer hit för att uppleva lite av Uppsalas vårliv, sen får man se vad som händer. Kommer säkert bli en superbra helg, det bara känns så haha. Tyvärr måste jag förbereda en english essay och sen göra en fotouppgift, men det blir inga problem. Sen om exakt en vecka befinner jag mig i Göööötet!

Musikalen igår var helt otroligt bra, och alla som medverkade var riktigt duktiga!

She - Sugarplum Fairy

1 kommentar:

Pauliina sa...

Hejsan!
Hört talas om uppföljarna till PCD & Girlicious?
Paradisio Girls heter dom.
Kolla in gruppen och deras första singel på min blogg och skriv gärna vad du tycker om dom :)

Rock on & ha en forts trevlig Fredagskväll!!!