onsdag 8 april 2009

easter holiday.

Jag har påsklov. Där har ni anledningen till att jag inte har bloggat. Men å andra sidan har jag inte så mycket att skriva om, för det har inte hänt nåt särskilt. I fredags kollade jag på Skins, en riktigt rolig tv-serie, sen sov jag hos Sabina, sen var vi med om ett mindre äventyr med en locktång. Resten av dagarna har bara varit chill på stan och på bryggan! Vädret har ju varit helt okej, tyvärr lite för kallt och lite för mycket moln, men annars börjar det ju bli vår på riktigt nu! Resten av lovet får jag se vad som händer, idag ska jag till tandläkaren iallfall... På lördag kommer Anna och hennes familj hit så det ska bli roligt. Nej fy vilket tråkigt inlägg det här blev haha, jag lovar att skriva nåt roligare nån annan dag. Ciao!

Inga kommentarer: