onsdag 29 juli 2009

time to pretend.

Yes jag ska se MGMT på festivalen Popaganda i augusti wihoo! Men idag, om bara några timmar, kommer jag sitta på ett tåg upp till Norrland, Östersund, Olivia och Storsjöyran. Ska bli hur kul som helst. Sex dagar med mina bästa, kan inte bli bättre.

Nu borde jag packa ner mina alldeles för många kläder i min alldeles för lilla väska. Yeah. Sen så ville jag gå på White Lies konsert i november på Berns, men man måste vara 18 :( Tur att jag såg dom på Hultsfred iaf, dom är ju bara såååå bra. Och nu börjar jag sakna Anna också, det var ett tag sen. Men nästa vecka blir kul :)

Just det, har också kollat in schemat för nästa termin. Njaae, det var väl inte sådär jättebra. Men det gör inget för jag gillar Katte ändå. Tror jag, iaf förra året, vi får väl se hur det blir.

A place to hide - White Lies
Death - White Lies
To lose my life - White Lies

mmmm.

Inga kommentarer: