tisdag 4 augusti 2009

en liten update!

Nu är jag hemma. Ensam hemma. Kom från Östersund i måndags, men sov då hos Lydia en natt i hennes nya fina rum. Östersund och Storsjöyran var huuur braaaa soooom heeeelst!! Hade underbart kul varenda kväll. Vi har gått på stan, gått på konserter, ätit massa god mat, fikat, festat, kollat på film, sovit och haft det supermysigt!

Nu borde jag packa, men jag ooorkar inte. Åker till landet imorgon, och det bästa är att jag slipper åka tåget som vi bokat, för jag ska åka med Anna trallalallaaaaa så sjuuukt kul! Nej, det ska bli riktigt kul imorgon! Och just det!!! Det bästa av allt! Idag köpte jag skorna på vagabond som jag velat ha sen typ maj, HALVA PRISET och dom fanns kvar i min storlek! Sen hittade jag två tröjor och ett par strumpbyxor på gina så nu är jag glaader!

PUSS

Inga kommentarer: