tisdag 18 augusti 2009

a monkey needs a dance so do you

Hemma! Och sommarlovet är över. Mitt sista sommarlov. Känns sådär... Första skoldagen avklarad idag, var kul att träffa alla igen och Katte är mysigt, men jag är verkligen inte pepp. Har varit på landet nu sedan den 5e augusti, Anna och Lena och nungarna kom, sen har det varit festival och guitar hero (jag har äntligen börjat spela på medium haha 8-)...) och Sincerity och lite party sådär. Men nu är jag hemma och hösten är typ här. Igår pimpade jag min garderob, blev väldigt nöjd faktiskt! Idag hade vi en kort skoldag, sedan bar det iväg till IKEA (!!!), det nya stora IKEA som jag aldrig varit på. Vi åt pizza och mjukglass, jag köpte galgar och en svart ram. Ikväll klockan åtta kommer ett program om Coldplay som jag ska se. På lördag ska jag se dem live och jag har VIP-biljett! Och helgen efter det blir det Popaganda för hela slanten, längtar! Och däremellan ska jag eventuellt klämma in ett besök i Sthlm hos The Studio med Ylva.

Nu ska jag äta middag.

Inga kommentarer: