torsdag 27 augusti 2009

kids.

Imorgon får jag se MGMT live! Awesome!

Men först skola. Har filosofi, svenska och historia. Egentligen också musik, men jag ska ju på Popaganda så vi får se hur det blir. Jag borde verkligen städa mitt rum. NU. Men jag pallar inte. Och så borde jag sova. Men det pallar jag inte heller.

När min studieplan fått ordning på sig så kommer allt kännas bra, för som det är nu blir jag bara stressad. Lyssnar på Coldplayskivan vi fick gratis i stort sett hela tiden, jag tröttnar aldrig. Jag tror inte det finns något som kan jämföras med den känslan man har när man står och lyssnar på världens bästa band som man har framför sig. Helt obeskrivligt.

Jacob kom hem från Kreta idag. Brunbränd såklart. Jag vill också!

Sen kom jag på att jag faktiskt har en släkting i Las Vegas mhmmm minsann ;) kanske ska ta och hälsa på?!

Godnatt!

Inga kommentarer: