lördag 31 januari 2009

australia.

Äntligen fredag! Lame skoldag, Sabinas födelsedag, skridskor på idrotten. Det var x antal år sen jag sist stod på ett par skridskor. Ni kan ju tänka er själva hur det såg ut när jag skulle åka. Just det. Därför kändes bänken som ett lite bättre ställe än isen. Tur att vi hade vikarie.


När skoldagen var slut och fötterna helt döda efter skridskoåkningen, var det dags för lite födelsedagsfika på Storken. Mycket trevligt! Vi satt där ett bra tag, sen promenerade vi runt lite på stan och sen runt fem mötte jag upp Lydia för att få en liten surprise. Vi gick på bio och såg Australia. Se den! Nicole Kidman är bara för underbar och hela filmen var så fin.


När jag kom hem från bion gjorde jag nothing... fram tills nu då jag ska gå och lägga mig. Morgondagens planer är ännu inte spikade, vi får se vad som händer. På söndag måste jag tyvärr plugga samhällskunskap, vi har slutprov nästa vecka eftersom kursen slutar redan till sportlovet. Om en vecka drar majoriteten av tvåorna till Järvsö för lite skidåkning, det ser jag fram emot! Det var ett tag sen jag åkte, men det ska nog gå bra. Efter det är det ju bara en ynka liten vecka kvar till sportlovet.


Nu ska jag sova. Godnatt!

Inga kommentarer: