torsdag 1 januari 2009

bye 08, hello 09

Okay people, fan jag har just varit med om det bästa nyåret ever, I promise! Allt var bara helt perfect, människorna, maten, drycken, yes you name it, everything! Det hela började med en liten middag hemma hos mig, sen drog vi vidare till E och var där fram till ungefär halv 12 då vi knallade upp till Uppsala Slott för att med halva staden fira in det nya året. Självklart träffade jag en massa folk jag både känner och inte känner, det var helt spårat men galet kul. Vi var där ett bra tag, sen promenerade vi hem i natten för att till slut hamna i min soffa för att kolla på Mamma Mia! och äta choklad när klockan var runt tre. Runt fem somnade jag och nu idag har jag bara tagit det lugnt, helt underbart skönt! Och imorgon kommer min syster, I can't wait!
Bilder kommer senare, annars hittar ni dom på facebook eller bdb. Ska försöka göra en årsresumé om jag orkar också!

Ok, då var det alltså ett nytt år, ska bli spännande att se vad det kommer innehålla för saker. 2008 har varit ett fantastiskt år om jag får säga, verkligen, men jag ska se till att 2009 blir ännu bättre, well, vi får se om jag lyckas :)

Puss o kram o GOTT NYTT ÅR 2009!!!

Inga kommentarer: