lördag 10 januari 2009

sjuk.

Skolan har dragit igång och efter endast två dagar är kalendern fullspäckad, suck! Och inte nog med det så har jag gått och blivit vrålförkyld. Fick gå hem efter halva skoldagen idag, mådde verkligen inte bra. Men visst var det helt ok att komma tillbaka till skolan och träffa alla igen, och skolan är faktiskt jättebra och rolig om man bortser från plugget haha.

I onsdags var jag i Sthlm för att inhandla nya kläder, jag kom hem med två nya par jeans och lite annat smått och gott. I torsdags drog som sagt skolan igång och nu idag har jag i stort sett bara slappat, sovit och kollat på tv. Skulle egentligen ha åkt till Anna idag, men min lilla förkylning gjorde att jag fick stanna hemma istället. I helgen tror jag faktiskt inte att jag ska göra något speciellt, borde plugga, städa, sova och så men vi får se, dyker det upp något kul tackar man väl inte nej. Well, vi får se!

A baad thing som har hänt är att min älskade iPod har dött, den är totally stendöd :( den reagerar inte på nånting, inte ens när man kopplar den till datorn. Men, på måndag fyller jag år (!!) och gissa vad som står högst på önskelistan?! Jo, en ny iPod. Så vi får vänta och se, hoppas kan man ju alltid göra.

Lite seg som jag är så såg jag ju Mamma Mia!-filmen nyligen, på nyårsnatten faktist. Och shiaat vad den filmen är bra, egentligen inte den typen av film jag gillar, men man blir ju så glad av att se den. Musiken är bara så härlig! Och skådespelarna är grymma! Om ni inte har sett den, se den!

Okay, it's late and I should probably sleep now so goodnight! Nästa gång jag skriver är jag kanske 17, åh bara ett år kvar sen :)

Spaceman - The Killers LYSSNA!

Inga kommentarer: