lördag 19 april 2008

lördag

Då var det lördag igen och det betyder sooova! Så det har jag gjort idag, sovit. Riktigt skönt! Igår spenderades kvällen hemma framför tvn, Talang 2008 gick och jag kan inte direkt säga att det är ngt av mina favoritprogram...seriöst, vissa är ju så pinsamt dåliga. Hmm...jag föredrar Desperate Housewives, bättre program finns inte. Idag blir det också en lugn kväll hemma med film och annat mys! Innan dess måste jag tyvärr plugga geografi och skriva en filmrecension, men men, sånt är livet. Och en annan sak jag kan glädja mig åt är att jag i torsdags beställde en helt ny SYSTEMKAMERA!! Jag är så otroligt lycklig! Äntligen, jag som har sparat och väntat i ungefär ett halvår. När den kommer lovar jag lite bättre uppdatering av bilder.

Ha en underbar lördag! Puss



De otroligt snygga hemmafruarna från Wisteria Lane

Inga kommentarer: