tisdag 29 april 2008

happy tuesday!

Idag är jag såå glad! Allt har varit toppenbra idag! Eller inte morgonen då, då vi hade nationellt prov i engelska, läs - och hörförståelse. Det gick nog rätt bra hoppas jag! Sen hade vi håltimme från typ 11 till 14 så jag, Kim och Sonya gick till Cupido och åt sallader, gott gott! Sen hann vi kolla runt i lite affärer också.

Klockan två började samhällskunskapen och det var väldigt lugn lektion, vi lyssnade på redovisningar och fick veta vilka sidor vi hade till provet. Efter det gick jag och Kim och shoppade som galningar på stan, haha! Jag köpte vita Adidas-skor, en tunn sommarklänning från H&M, en gul topp från H&M och ett orange-röd-rosa långt linne/tunika från ginatricot. Jag kan lägga upp bilder på allt sen. Men det bästa av allt var att, när jag cyklade hem, kom jag på att det är Desperate Housewives ikväll, lovely! Och vädret är underbaart och vi är lediga resten av veckan! I'm happy!

Imorgon är det ju Valborg och alla som bor i Uppsala vet hur det brukar firas och det märktes faktiskt på stan att folk redan började ladda upp. För mig blir det iallafall forsränning klockan tio och sen en stor picknick i någon park, mys!

Ha en bra Valborg allihopa! Puss

Inga kommentarer: