måndag 28 april 2008

trött trött trött...

Usch, i morse när jag vaknade ville jag absolut inte gå upp. Jag var så himla trött och i och för sig var det inte så konstigt eftersom jag var uppe rätt sent igår. Men jag pallrade mig till skolan och hade matte, franska och engelska. Egentligen skulle vi haft idrott också men den var inställd, och det var väldigt passande för jag var absolut inte pepp på gympa.

Igår var det jättemysigt! Det blev en snabb tur in till Hufvudstaden för att träffa Frida och Olivia. Vi fikade på Wayne's (såklart) och sen gick vi i lite affärer på Drottninggatan. På Topshop köpte jag ett vitt hårt fodral till mina solglasögon, så nu behöver jag inte vara rädd att de ska gå sönder i väskan.

Imorgon har alla ettor nationellt prov i engelska A, läs- och hörförståelse. Men sen är det Valborg och ledigt torsdag-fredag, det ska faktiskt bli riktigt, riktigt skönt!

Nu ska jag äta och sen har jag bestämt mig för att sova tidigt ikväll, vi får väl se hur det går.
Puss!

Inga kommentarer: