söndag 20 april 2008

a sunny sunday

Det är söndag och solen skiner ute! Jag älskar våren och vårtecknena jag hittar blir bara fler och fler. I Uppsala märker man att det är vår genom att Bryggan är fullsatt nästan varje eftermiddag och alla går omkring med solglasögon och en glass i handen. Och om drygt en vecka är det Valborg och hur den ska firas vet jag faktiskt inte än. På förmiddagen är forsränningen absolut spikad!



Idag vet jag inte riktigt vad som händer, förutom att jag måste plugga till mitt geografiprov. Men något annat roligt ska jag nog kunna hitta på... Och vet ni, imorgon är det bara 32 skoldagar kvar, det är ju sjukt lite!! 32 stycken! Och idag är det exakt 11 veckor tills jag åker till Frankrike på språkresa, det ska bli jätteroligt! 3 veckor med sol, bad och språkträning. Som ni märker så gillar jag nedräkningar...



Nej, nu ska jag gå och göra något vettigt av dagen. // Cecilia

Inga kommentarer: