tisdag 10 mars 2009

do the D.A.N.C.E.

Sitter och dricker kaffe. Borde plugga nu, och när jag säger det menar jag egentligen att jag verkligen måst plugga nu och inte sitta här. Jag har sjukt mycket inlämningsuppgifter och annat skit i skolan, och jag har inte fattat förrän typ igår att det var så mycket som det är. Usch på sånt. Annars är väl allt bra, typ. Nej nu måste jag skriva ett reportage. På franska. Fyfan. Ikväll är det iallafall Desperate Housewives, jag får hålla ut till dess.

Eller förresten, jag kom på en grej. Igår var jag på skoaffären Nilson för att byta mina vinterskor som fodret hade gått sönder på. Jag trodde att de kanske skulle säga att det var för sent att komma och byta och att slitaget kanske var på grund av mig. Men nej, direkt sa expediten att vi får pengarna tillbaka, fatta najs! Så nu kan jag köpa nya skor, vårskor!! Jag längtar som bara den till våren, fatta vårkläder och vårskor och sol och värme och bryggan. Men tyvärr har snön valt att hälsa på en gång till....suck. Nej, reportage var det nu ja!

Inga kommentarer: