söndag 8 mars 2009

söndagsseg.

Det är någonting med söndagar som får en att bli så himla seg. Jag tror nog att jag aldrig har gjort något vettigt på en söndag, eller ja möjligen städ och plugg och sånt tråkigt. Usch, det borde bli ändring på det! Eftersom jag gissar att i stort sett alla sitter hemma och tråkar så kan man väl hitta på saker tillsammans, det ska jag börja göra. Inga mer tråkdagar här inte! Okej, det är skönt att ha en dag i veckan som bara är sådär seg och tråkig, men det ena utesluter väl inte det andra right?

I fredags var jag på Let's Dance-genrepet, sen impulsåkte jag hem till Anna och sen impuls-sov jag över där. Igår var det tänkt att det skulle bli fest, och det blev det. Den varade inte så länge bara. Jag var där typ en kvart kanske, måste vara rekord haha. Nu håller jag på och städar mitt rum och sen ska jag plugga, en helt vanlig tråk-söndag alltså. Imorgon ska jag upp till skolan 8.30 för att dissekera hjärta, mmm härligt. Men jag har faktiskt blivit rejält förkyld, så vem vet, kanske stannar jag hemma.

Man Must Dance - Johnossi

Inga kommentarer: