onsdag 18 mars 2009

sunshine.

Vilken härlig dag! Jag vet att det är det enda folk pratar om nu, men seriöst, solen gör alla så glada och allt känns så bekymmerlöst. I morse vaknade jag upp med solen strålandes in i rummet. Genast kändes det inte lika jobbigt att gå upp ur sängen och jag blev på riktigt bra humör. Tyvärr hann jag inte äta frukost, men jag cyklade iväg till skolan för att fixa klart ett grupparbete lite innan vi började. Sen hade vi en enda lektion och sen slutade vi. Visserligen stannade jag kvar i skolan ett tag, men jag kom hem för en stund sen. Om snön smälter och temperaturen går upp några grader så är ju våren här - på riktigt! Hey bryggan!

Imorgon är det fredag (!!), nästan iallafall. Sista skoldagen för den här veckan iallafall. Underbart skönt, lite långhelg är aldrig fel. Idag ska jag inte göra så mycket, har dans ikväll men fram tills dess ska jag bara chilla. Aaaah, det är verkligen amazing vad lite solljus kan få alla att bli så glada!

Inga kommentarer: