fredag 6 mars 2009

je veux te voir.

Igår var Olle Waller på Katte och föreläste lite, vi hade alltså en temadag och ämnet kan ni ju lista ut själva. Den här veckan har varit både bra och dålig, alltså jag saknar våra älskade frenchies jättemycket, jag trodde aldrig jag skulle sakna dom så här mycket. Skolan suger typ annars, eller det är nog mest för att jag inte orkar med allt. Dansen igår var rolig, vi har börjat öva till vårföreställningen! Har en fotoläxa som jag håller på och gör nu, sista sekund som vanligt. Sen ligger jag efter med en massa annat skolarbete också. Och jag håller på och bli sjuk, fyfan alltså. Men imorgon är det fredag, och det tackar jag för. Let's dance-genrep med Anna, sen hem för att antingen ha filmkväll eller bara vara hemma och sova. Sen på lördag blir det nog fest, men som vanligt så vet jag inte. Jag vill verkligen sova nu, men jag måste bli klar med fotona först, suck. Vi har fått lite nya ändringar på schemat som gör att vi kommer att ha två franskalektioner efter varandra på torsdagar, jippie. Men en kul grej är att hela min klass har en kupp mot vår lärare, hur det artar sig får vi se men jag längtar till lektionen imorgon haha. Idag var jag och Sabina och åt pizza, en impulsgrej sådär, men det var trevligt! Och sjukt gott!

Inga kommentarer: