onsdag 13 maj 2009

amour du sol

Idag är det onsdag vilket innebär skola med endast en lektion. Så efter vi slutat knallade jag ner på stan för att inhandla ett par röda leggings till min dans. Ska nämligen ha på mig dom på dansföreställningen i slutet av maj, och idag på dansen ska vi ha kostymrep. Sen när jag kom hem satte jag mig och solade på balkongen, men sen dök det upp en massa fula moln så då gick jag in, och nu sitter jag här. Igår var det Desperate Housewives, jag och mamma satt och kollade på det med te och kladdkaka, myspys. Imorgon har jag sovmorgon till tolv (!!!) för att min matte- och nk-lärare är borta så morgonens lektioner försvinner. Lovely.

Jag har hittat en skitsnygg klänning på stylebystars.com som jag vill haaaaa! Den var inte särskilt dyr så kanske kan jag ta och beställa hem den. Annars så vill jag ha mina drömsolbrillor som jag hittade förra veckan, rosa Wayfarers (typ...). Så sjukt snygga!

Nu ska jag vara lite duktig och läsa en bok till engelskan. Eller just det, en sak till! Idag var det inspelning av tv-serien Oskyldigt dömd precis utanför min skola, det var avspärrat och en massa polisbilar, poliser, kameror och en ambulans där. Inte för att jag såg särskilt mycket, men kul var det.

Inga kommentarer: