fredag 15 maj 2009

friday I'm in love

Finally friday! Har inga direkta planer för helgen, men jag tror nog det ska bli kul. Måste tyvärr plugga lite, men annars så är det partey! Har precis fixat i ordning en playlist med artister som kommer till Hultsfred i sommar, jag har inte hört alla än så jag tänkte det kunde vara lite kul. De artister som jag verkligen verkligen verkligen vill se där är såklart Killers och Kings of Leon, men också Winnerbäck, Markus Krunegård, Mando Diao, Regina Spektor, Franz Ferdinand, Timbuktu, Madness, SMK.... Tyvärr så har Cyndi Lauper ställt in sin spelning, hade varit kul att se henne. Det värsta skulle ju vara om någon av de andra artisterna ställde in, då skulle jag inte bli glad. Nu är det verkligen inte alls långt kvar till sommarlovet, nästan lite för kort tid kvar haha. Kändes som att det var nyss jag började tvåan, och nu är det bara ett år kvar till studenten. Hjälp!

Inga kommentarer: