onsdag 27 maj 2009

en onsdag.

Det regnade ute nyss, men nu skiner solen. Vädret är schkuumt.... Iallafall, idag var jag i skolan, hade en lektion, sen var jag kvar i skolan jäääättelänge, jag och Sabina nästan somnade i en soffa haha. Sen traksade vi ut på stan och handlade nagellack, jag köpte ett franskt manikyr-set och ett rosa, apasnygga. MEN det enda lilla problemet är ju det att jag fullkomligt suger på att måla naglarna, så nu sitter jag med 10 klumpiga och kladdiga naglar som jag måste försöka måla om på något sätt. Tånaglarna blev iallafall okej, de är rosa och fina nu hihi.

Imorgon har jag muntligt prov i franska, hmmm...jag ska prata om cigaretter typ. Jag tror min artikel handlar om det. Sen kanske jag ska vara med på friidrottsuttagning till Kampen, men det är bara för att få slippa franskalektionen som vi typ ska ha prov på fransk politik.

I måndags var Fredrik Reinfeldt (Sveriges statsminister för er som inte visste det...) på besök i min skola. Coolish. Det var faktiskt intressant, fastän jag inte är särskilt intresserad av politik.

I helgen har jag dansuppvisning lördag och söndag. Ska bli superkul, men jag är redan nervös... Anna kommer på lördag också! Parteeey! En annan grej jag kan berätta var att igår satt jag och spelade Guitar Hero i TRE timmar, inte dåligt va? haha....

Jag kan även upplysa alla där ute om att det är 229 dagar kvar till min 18-årsdag. DÅ JÄVLAR blir det party!

Puss

Inga kommentarer: