tisdag 12 maj 2009

Brokeback Mountain

I fredags åkte jag till my second home i Viby för att spendera dagen och kvällen med min kära Anna. Vi åkte och handlade haha, sen åt vi världens godaste grillade hamburgare och sen dukade vi upp världens tjockisbricka som innehöll allt från munkar till jordgubbar, chips, godis och kladdkaka. Sen fixade vi det mysigt i källaren och sen efter lite tekniskt trubbel lyckades vi sätta igång Brokeback Mountain. Tyvärr tyvärr så somnade jag efter halva filmen ungefär, jag var så sjukt trött, det gick inte att hålla ögonen öppna. Men av de jag hann se av filmen så var den hur bra som helst, och skådespelarna ska vi inte tala om (snyft...). Jag vaknade sen när filmen var slut, fick världens kramp i benet (haha...). Sen satt jag och Anna uppe och pratade till strax före fyra då vi började göra oss i ordning för att sova. Tacktacktack för ännu en supermysig helg! <3





Inga kommentarer: