torsdag 28 maj 2009

regnig torsdag.

Inatt var jag uppe sent och smsade med Anna tills det började bli ljust och fåglarna började kvittra. Det var mysigt, förutom att jag var förj**ligt trött i morse. Jag var nära på att gå ut och ta en promenad klockan halv tre på natten, men det får vänta tills det blir sommarlov tror jag. Kanske ska jag också försöka promenera till Sollentuna haha, vi får väl se....

Skolan var seg, 9-16.30, alltså en full dag men endast tre lektioner och två håltimmar. Segt. Idag var det hemskt att komma till skåpen och se att treorna tömt sina, så nu står dom tomma och väntar på att några nya ettor ska ta över :( Jag hade även muntligt prov i franska, enligt mig gick det sääämst men enligt Sabina så gick det bra så jag får tro på henne. Usch... Vi började iaf titta på två olika franska filmer på två olika lektioner, och film är alltid trevligt. Mindre trevligt var det när jag skulle cykla hem från skolan. Jag behöver inte säga mer än att jag blev genomblöt. Nu har jag pratat med båda mina systrar och så väntar jag på att Anna ska ringa. Sen borde jag plugga.

Imorgon har jag min sista idrottslektion NÅGONSIN i hela mitt liv. Skönt eller tråkigt? Jag vet inte, både och kanske. Sen har jag även dansgenrep, nervöst som bara den men kul ska det bli.

Haha notera även min fina nedräkning till min 18-årsdag här på sidan. Och så ska jag tillägga att jag längtar till lördag! Pusssss

Inga kommentarer: