tisdag 30 juni 2009

another sunny week.

Kom hem från landet för ett par timmar sen, har varit där sen i lördags. Halvkul, men skönt. I fredags var jag och shoppade i Stockholm med Fredrika, jättemysigt! Jag kom hem med en kavaj, en kofta, en sjal, underkläder och ett par glasögon. Ni ska få se sen.

Helgens bästa nyhet stod Lydia för! Hon har nämligen fått två gratisbiljetter till COLDPLAY den 22 augusti!! GRATIS!!! Fatta vad underbart, jag var ju på konserten i höstas och det var helt otroligt bra, så då borde den här konserten också vara det :) underbart!

Imorgon blir det solning på balkongen, städning, mys med Lydia, filmtittande och Stadsparken. På onsdag blir det bio och på torsdag sticker jag till Anna för lite preparation inför Hultsfred (japp, nästa vecka bär det av...!) och i helgen kommer Sabina hem och min broder konfirmeras (vilket innebär att jag får träffa massa roliga människor!!), så sammanfattningsvis kan jag säga att den här veckan kommer bli kanon!

Inga kommentarer: