måndag 1 juni 2009

cecilia hjärta sommar

Oj vilken härlig måndag! Dagen började med att jag gick upp vid tio, tog en dusch, fixade frukost och sen satte jag mig direkt i bikini på balkongen och solade. Herregud så varmt det var! Jag lyckades till och med få lite märken efter min bikini :) Klockan ett stack jag till skolan endast iklädd shorts och linne! Hade bara en lektion idag, engelska men muntligt nationellt prov. Det gick helt okej, det var ett intressant ämne iaf, Integrity & Technology. Efter lektionen cyklad jag hem direkt och tog bikinin och hoppade ut på balkongen igen, och där satt jag tills solen försvann. Haha tyvärr så lyckades jag bränna mig litegrann, så nu ska jag nog ta det lite lugnt med solandet. Lite färg fick jag iallfall, tänk vad några timmar i solen kan göra :)

Imorgon har jag bara två lektioner tror jag, varav en med prov (naturkunskap) så egentligen borde jag nog plugga lite till, men det känns rätt bra. Förresten, visst är det sjukt läskigt med planet som har försvunnit över Atlanten? Usch det är helt hemskt ju.....

Just det! Idag fick jag klänningen! Den är så fin. Och en sak till: jag ska få ett par vita låga Converse direkt från San Francisco av min moster som varit där, lovely!

Swingfly - Singing that melody LYSSNA!!

Inga kommentarer: