onsdag 17 juni 2009

singing that melody.

Min dygnsrytm är helt rubbad, men det gör inget. Jag lyssnar på Bob Dylan och Swingfly, kollar på resor och drömmer mig bort. Hittade en resa till Paris för elva kronor, skulle inte vara helt fel att åka dit nu. Mamma och pappa ska dit på fredag, och det betyder att jag blir ensam hemma hela helgen. Tomt, men skönt. Det ska utnyttjas till max iallafall. Midsommar blir nog bra, sen blir det en helg på landet, filmkvällar, myskvällar, Stockholmsbesök, fester och sen Hultsfred. Därefter blir det landet, Östersund, och sen landet igen, det är ungefär så det ser ut. MEN fortfarande är det mesta unplanned, och det ska jag se till att fylla med roliga saker, så det så.

Jag ska försöka boka en resa till i höst, med någon eller några, jag får se vilka som vill hänga på. Det var en liten spontan idé jag fick såhär klockan ett på natten. Men några dagar i Paris eller Barcelona tackar väl ingen nej till, eller?!

I fredags tog jag en promenad på kvällen när det regnade som mest. Det var det finaste jag gjort på länge.

Inga kommentarer: