tisdag 2 juni 2009

pearls for girls.

Tisdag idag, hade endast två lektioner så det var skönt. På den ena hade vi prov (och det gick bra!) och på den andra kollade vi på filmen Bienvenue chez les Ch'tis. Nu är jag hemma, dricker lite latte och äter mellanmål, måste snart sätta igång med terminens allra sista uppgift, en labbrapport. Sen tänkte jag belöna mig med sushi, glass och sen kolla på någon bra film eller tv-serie.

Tråkigt bara att vädret är så trist, särskilt synd är det för alla treor som får regn på sin student. Imorgon har jag bara en lektion, sen ska jag ner på stan och klippa mig. Om jag har tid kanske jag tittar lite i affärer eller hittar på nåt annat. På torsdag är det KAMPEN, och alla som bor i Uppsala vet vad det handlar om. Dags att tagga! Sen ledigt på fredag och sen helg och då är det bara en vecka kvar till sommarlovet, känns lite både och faktiskt....men självklart ska det bli skönt som bara den :)

Just ja, jag ska bara tillägga att jag nog råkade sitta en aning för länge i solen igår, när jag kom in såg jag att jag var helt knallröd på framsidan, inte snyggt...hoppas det blir brunt istället, för jag lyckades faktiskt få lite färg på resten av kroppen, NAJS! Beach'09 here I come haha!

Inga kommentarer: