måndag 19 maj 2008

i'm yours.

Nu har jag varit hemma ett tag och skrivit klart en del av vårt grupparbete om Norge. På idrotten hade vi fotboll, det var jätteroligt. Det regnade tyvärr hela lektionen och i slutet började det även hagla. I början var det helt okej med regn, jag gillar ibland när det regnar, men senare när vi hade varit ute någon timme var det inte kul, usch! När vi hade slutat cyklade jag hem och gjorde pannkakor, mums! Och när jag kom hem hade jag fått ett brev från Maria, min konfaledare, att alla gamla konfirmander var välkomna tillbaka på midsommarafton, mysmysmys! Klart att jag kommer, inget kan stoppa mig, eller jo okej, en resa långt bort kanske men inget annat, I promise.


Här är en bild på tunikan/klänningen som jag köpte igår. Den och vita leggings ska jag ha på dansföreställningen!
24 timmar - Magnus Uggla
Min gissning till årets sommarplåga, eller kanske Feelgood - Ola, det blir spännande att se!
Nu MÅSTE jag städa mitt rum, ciao!

Inga kommentarer: