onsdag 7 maj 2008

mercredi. + bilder

Den här dagen började med nationellt prov i matte A, det gick rätt så bra hoppas jag. Sen hade jag svenska, engelska, matte och samhällskunskap. På matten gick vi igenom provet och då fick jag veta ungefär vad jag fick, men vi får se. Imorgon har jag sovmorgon, börjar klockan ett, underbart! Senare idag har jag dans och vi övar för fullt inför vårföreställningen, ska bli jätteroligt. Just nu håller jag på och för över bilderna från kameran, tänkte lägga upp några stycken från helgen. Måste bara vänta lite tills det är klart, datorn är så seeeg...

Här kommer de:










Lite bilder på mig, blommor, Djungelvrål (som är det godaste godiset i världen), mitt rosa rum och en caffe latte jag fick hos Anna.

1 kommentar:

Johanna sa...

Hej! Gillar dina bilder, särskilt närbilderna på blommorna och djungelvrål :) Jag har föregångaren till din camera. EOS 350D. Trivs riktigt bra med den också å bilder finns i min "privata" blogg (jolla99.blogspot.com , alltså inte kändisbebisar. Ha de! Hälsningar Johanna