onsdag 21 maj 2008

order music with a click

Här är cd-skivorna som jag har beställt, de kom i brevlådan igår som en mycket trevlig överraskning. För jag hade faktiskt glömt bort att jag skulle få de, haha. Två Arctic Monkeys, en Jason och en Mando, lovely! Inget mer RixFm för min del nu på ett tag inte...

Igår hade jag franska, naturkunskap och samhällskunskap. Vi fick tillbaka ekonomiproven och det gick faktiskt bra, så det var skönt. Klockan sex igår kväll var jag med och firade jul uppe i Artis (föreningslokal i skolan). Oj, vilken julstämning jag fick! Glögg, pepparkakor, julgran, jultomte, risgrynsgröt, ljus, Kalle Anka, julmusik, julklappar...ja you name it! Hejt sjukt egentligen att komma på en sådan här grej, men vi är lite sjuka på vår skola kanske... När jag kom hem efter julfirandet satte jag mig direkt och kollade på de desperata hemmafruarna, mwaha vad jag älskar det programmet. Förresten så har min cykel fått punktering så igår var jag och lämnade in den hos Leffe (såklart!) så alldeles strax ska jag nog kila ner och hämta den. Idag slutade jag jättetidigt, 12.25. Både matten och samhällskunskapen var inställda. Just nu går verkligen alla lektioner bort, lärarna orkar inte hålla i lektionerna eftersom vi ändå inte har någonting att göra, och alla kurser är i stort sett slut. Så idag blev det bara två lektioner för min del, svenska och engelska. Tyvärr råkade jag försova mig i morse så jag missade franskan som var första lektionen, oops... men det är sånt spm händer. Nu ska jag tvätta håret, ÄTA (jag är vrålhungrig eftersom det var blodpudding i skolan...), hämta cykeln och sen ska jag på dans! Sista repetitionen inför föreställningen förutom genrepet då, gaah jag börjar bli lite nervös.

Hörs senare!

Inga kommentarer: