torsdag 8 maj 2008

milkshake!

Vilken underbar dag! Hade kort dag i skolan, eller ja vi slutade halv fyra och det är vår längsta dag, men när jag cyklade hem kändes det som att klockan inte var mer än två. När jag kom hem, vilket var för ungefär en halvtimme sen, gjorde jag milkshake. Årets första. Och gud så gott det var. Jag satt ute på balkongen och det var underbaart. Jag kan inte säga annat än att jag älskar sommaren. Iallafall så gjorde jag milkshake med vaniljglass och kokos, jag hade ingen aning om hur det skulle bli, men det blev faktiskt supergott! Den såg lite tråkig ut bara, men det spelar ingen roll. Jag tog lite bilder också, haha:

Så här ser det ut utanför min balkong just nu!

Moi





Haha, jag ÄLSKAR mina pilotglasögon


Milkshake...mmmm



Mums!

Klockan 18 ska jag jobba i några timmar och nu ska jag försöka få ordning på mitt rum som ser mer än hemskt ut. Hörs sen!

Inga kommentarer: